poniedziałek, 18 marca 2013

Na początku..

Witam,
moja przygoda z światem utkanym w słowa zaczęła się w gimnazjum..
Zaczęło się od jakiegoś konkursu na który należało napisać jakąś rymowankę o określonej tematyce.. a potem ogarnął mnie szał tworzenia i pisałam tak z marszu wystarczy, że miałam podane kilka zdań czy słów i potrafiłam je ubarwić
 ..
Później pisałam to co czułam..jak  wiadomo dojrzewanie niesie ze sobą wiele emocji do tego dochodzi nieszczęśliwa miłość i tak to już poszło z górki.
W szkole średniej znalazłam pokrewną duszę która zainteresowała mnie poezją śpiewaną i K.K.Baczyńskim, wspaniałym poetą który wiele razy był dla mnie inspiracją. Wtenczas spotkałam mojego ukochanego i emocje z tym związane również przelałam na papier. 

Teraz studiuję. Mało ważne co i gdzie. Jestem i kocham słuchać wersów wyśpiewywanych przez artystów choć zdawać by się mogło że to nie modne i że w ogóle młoda osoba się takim czymś interesuje..
A JEDNAK
Sama obecnie raczej nie tworzę, a na tym oknie na świat chciałabym publikowac coś ze swoich starych szpargałów i polecać piosenki które mają duszę, co jeszcze nie wiem dokładnie wyjdzie w praniu
ZAPRASZAM Was teraz na ucztę dla duszy..



Oto całkiem ciekawa interpretacja fragmentów "Pana Tadeusza"  w wykonaniu Anny Marii Jopek i Michała Żebrowskiego 


Dla mnie ta książka nabrała nowego wymiaru po przesłuchaniu tej piosenki, a znalazłam ją przypadkowo, bo proszę mi wybaczyćale uwielbiam Żebrowskiego zarówno jako aktora jak i wykonującego rozmaite utwory, a już "Mały Książę" w jego interpretacji to coś wspaniałego :)


Pozdrawiam wszystkich którzy tu zaglądneli i serdecznie zapraszam do pozostawienia komentarzy.

8 komentarzy:

  1. Witaj moja Luba :) Nareszcie dołaczyłaś.. :)
    Dobry początek :)
    I czemu nie dziwi mnie że jako pierwszą dodałaś tę a nie inną piosenkę..? ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karino Karino :)
    Cóż możemy rzec jak... to piękne :)
    Poezja, takze i ta śpiewana, wypierana jest przez muzykę pop, literaturę Science -fiction, wampiry, i gry komputerowe. Niewielu młodych ludzi czyta teraz wiersze, a jeszcze mniej - je pisze.
    Jesteś jedna z ostatnich outsiderów, a raczej - outsiderek na tym świecie zwiazanych z poezją. Zabrzmiało to zbyt dramatycznie, wybacz - ale na prawdę coraz mniej ludzi wraca do korzeni.. ;)
    Pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta interpretacja fragmentów "Pana Tadeusza" kompletnie mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Karino!
    Bardzo ciekawy blog.
    Połączenie poezji z muzyką.
    Dziękuję za ucztę dla duszy...
    Pozdrawiam:)
    Karino, proszę, wyłącz weryfikację obrazkową to horror.

    Wejdź w ustawienia, potem w posty i komentarze,
    włączyć weryfikację obrazkową - NIE

    Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ok:) już zmieniam ustawienia macie racje to przepisywanie literek to horror:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przypadkiem trafiłam na Twój blog, jest bardzo ciekawy. Będę tu zaglądać. Pisać komentarze, ale i obserwować przez wpisanie Twojego Karino bloga do moich ulubionych. Niestety do obserwatorów się nie dopiszę. Większość z nich nie pisze komentarzy. Tylko nie liczni zaglądają i czytają. Zapraszam do mnie na Urokliwe miejsca kultu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za słowa uznania.:) Miło mi że dodasz mój blog do ulubionych.
    Z chęcia skorzystam z zaproszenia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń